wtorek, 28 lutego 2017

Ulubieńcy Lutego

Hej wszystkim !
Przychodzę do was z ulubieńcami lutego. Zastanawiałam się długo nad tematem pierwszego posta jakiego wstawię i stwierdziłam ze skoro mamy koniec lutego to wstawię ulubieńców. Mam nadzieje ze spodoba wam się mój blog  :)


Moim pierwszym ulubieńcem jest paletka cieni  ZOEVA Naturally Yours opisze ją bardzo krótko bo pewnie już kazdy o niej nie raz slyszal... 
po prostu się w niej zakochalam ♡
cudowna pigmentacja, kolory i co najważniejsze bardzo łatwo blenduje się cienie ♡♡♡


Kolejnym ulubieńcem są świeczki z firmy DW home

Mają świeży zapach, który cudownie wypełnia przestrzeń :)


Następnym ulubieńcem dość nietypowym jak sądzę na blog modowo-urodowy jest moja praca, którą aktualnie wykonuje w szkole na metaloplastyce. Będzie to puzderełko coś typu szkatułka. 
Poniżej wstawiłam kilka fotek jak aktualnie wyglada moja praca i jak sie zmieniała w ciągu kilku  godz lekcyjnych :) Narazie nie dużo widac, ale mam nadzieje że z czasem podziele się z wami efektem końcowym ♡


Ulubiony film ?? Niestety albo stety należe do grona osób którym podoba sie Grey ♡
                           Pierwsza część była średnia, ale nadrobili to zato drugą częścią.♡♡



xoxo







♡♡

1 komentarz: