niedziela, 30 kwietnia 2017

Pomysł na prezent

Hej wszystkim!
Dziś przygotowałam dla was kilka pomysłów na prezent dla koleżanki/ przyjaciółki/ siostry. ♡
Moja przyjaciółka miała niedawno urodziny i sama szukałam pomysłów w internecie. Zainspirowało mnie to do napisania tego posta :)

Pudełko jest bardzo łatwe do wykonania i przy tym za bardzo małe pieniądze ♡
Zrobiłam je sama korzystając z posta Simplicite  DIY; pudełko na  prezent


Środek pudełka wypełniłam czymś podobnym do fizeliny ( niestety nie wiem co to dokładnie jest :( ),
wycięłam za pomocą ozdobnego dziurkacza gwiazdki z papieru, chciałam uzyskać "ala konfetti " i 
posypałam całość odrobina brokatu, żeby się błyszczało ♡♡♡
Na wierzch położyłam własnoręcznie zrobioną kartkę urodzinową z życzeniami.


 Pierwszy prezent zrobiłam sama. Jest to bransoletka, którą się bardzo łatwo robi.
 Jak ją zrobić znalazłam w książce RLM Tajniki DIY. Bransoletkę zapakowałam w własnoręcznie zrobione pudełeczko. 


Jak wasza koleżanka uwielbia rzeczy do makijażu i paznokci to możecie jak ja kupic jej kilka małych lakierów i np. rozwietlacz lub inny kosmetyk.
Stwierdziłam że kupię mojej przyjaciółce mój ulubiony i sprawdzony  rozświetlacz z Lovely Silver Highlighter i
Dwa lakiery z Golden Rose seria WOW nr. 96 i Ice color nr. 119


Kupiłam dwie kule do kąpieli w Mydlarni i zrobiłam kilka sama o pomarańczowym i limonkowym zapachu ♡♡ 

Przepis na kule :

200 g sody oczyszczonej
100 g kwasku cytrynowego
6 łyżek oliwy z oliwek
olejek zapachowy + barwnik spożywczy jeśli ktoś chce :) 

Wszystko razem wymieszać do uzyskania konsystencji mokrego piasku


Słoik kupiłam w Pepco i wypełniłam go słodyczami ♡
Gąbeczka do makijażu pochodzi z H&M

Ps: kupiłam jeszcze puder transparentny z Fm world  ⇐ link do pudru

Wiem o tym, że nie każdemu spodoba sie taki prezent, ale kto wie może kogoś zainspirowałam lub pomogłam . Mam przynajmniej taka nadzieje :)

xoxo

Mam nadzieje Aga że Ci sie prezent podobał ( wiem że będziesz to czytac XD )








4 komentarze:

  1. Tak, z tym brokatem to była prawda (TONA brokatu na moich spodniach i dookoła haha). Prezent się bardzo podobał! Jeszcze raz dziękuję <3
    PS. Czuję prestiż, że jestem na twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny pomysł :) Świetny i oryginalny!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny prezent *.* Chyba każda dziewczyna ucieszyłaby się gdyby taki dostała :D świetny pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń