środa, 7 czerwca 2017

Ulubieńcy maja

Hej wszystkim ☺
Skończył się maj co oznacza, że czas na ulubieńców miesiąca ♡
Wczoraj wieczorem zastanawiałam się nad moimi ulubieńcami maja i aż sama się zdziwiłam ile ich  się uzbierało.

♡Alicante ♡
____________________



Jedwab w płynie - Green Pharmacy
___________________

Idealnie sprawdzał mi się do zabezpieczania i wygładzenia moich  włosów, ślicznie pachnie, nadaje moim włosom blasku i co dla mnie najważniejsze nie obciąża ich. Kosztuje w okolicach 10 zł i jest bardzo wydajny co jest dużym plusem . Używam go również do ochrony moich włosów przed wysoką temperaturą.


 Kolagenowa maska algowa  - Bielenda
Maska algowa do twarzy z kwasem hialuronowym - Bielenda
____________________

Obydwie maski powodują, że twarz staje się  gładka i miękka niczym pupa niemowlaka. Zostawiają poczucie nawilżenia i wygładzenia. Powodują również, że późniejsze produkty,które nakładam lepiej się wchłaniają. Maski również niwelują zaczerwienienia na buzi .


Kose Sekkisei white BB crem
_____________________

BB jest lekki i trwały, nie zbiera mi się nigdzie co jest dużym plusem. Ma lekko matowe wykończenie i  całkiem niezłe krycie i wyrównuje koloryt skóry. Bardzo ładnie i łatwo się rozprowadza. Posiada wysoki filtr SPF 40 PA+++ co na lato jest ogromną zaletą. Krótko mówiąc kocham go♡♡♡


Różany żel do mycia twarzy z Evree
Różany tonik do twarzy z Evree
_____________________

Pewnie wiele z was słyszało o różanym toniku do twarzy z evree. Niweluje zaczerwienienia i tonizuje buzie i ślicznie pachnie. Pokochałam go jakiś czas temu, ale ostatnio odkryłam różany żel do mycia twarzy z evree i w połączeniu z tonikiem działają cuda. Żel bardzo dobrze domywa skórę, łagodzi ja i niweluje zaczerwienia  no i  oczywiście ślicznie pachnie. Te dwa produkty razem stanowią idealny przynajmniej dla mnie duet. ♡


Dr Hause 
____________________

Oglądałam ten serial już wiele razy. W maju na nowa do niego powróciłam. Pewnie każdy o nim słyszał i wiele z was go oglądało, dlatego nie będę dużo o nim pisać. Według mnie jest po prostu obłędny ♡♡♡♡

 Film, Nerve
____________________

Bardzo fajny film, gorąco polecam ♡♡♡



Robin Schulz - OK
_____________________




xoxo






1 komentarz: